2005 -Alice i Eventyrland

 

Forfatter:
Dramatisert av Herman Jørgenrud
Musikk: Magnar Osland
Regi og koreografi: Herman Jørgenrud
Musikkansvarlig: Anette Lien
Musikk: «Alice eventyrband»
Prosjektleder: Pål Corneliussen
Styreleder: Wencke Eibak Lauritsen

 

”Alice i eventyrland” finnes i veldig mange versjoner – vår fantastiske regissør, Herman, mente at manuset til «Alice» var noe tamt. Han skrev derfor et nytt selv. Magnar Osland skrev nye melodier, spesialskrevet til Tut&Kjør! Dermed ble det en forestilling som var akkurat slik en Tut&Kjør – forestilling skal være: Fargerik og morsom, og med flotte scener der skuespillerne får utfolde sine talenter i sang- og danseopptrinn. Vi trodde ikke det var mulig å heve oss ytterligere etter fjorårets suksess, men jammen greide vi nettopp det.
Forestillinger:
Oppsetningen ble presentert i 6 forestillinger i Bingsfosshallen på Sørumsand med til sammen ca 1.250 tilskuere!

Andre opptredener:
Vi opptrådte med smakebiter fra «Pirat Jarl» under Sørumfestivalen, og under konserten «Signert Osland». Videre lånte Tut&Kjør ut skuespillere til «Skansespillet» og «Yggdrasil»